Kuroi KENSHIN
KUROI KENSHIN
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Saturday, 8 December 2012 @11:23 am 0 comments
I'll be there~
ok,assalamualaikum!


hak hak! fara saja letak gambar nie!
ok tajuk utama Fara ni pasal Fara nk gi reunion tahun 6 yang tahun lepas SK Cyberjaya~
so,rasa cam reunion ni tak terancang sgt lah~ huhu umm...lagi harap2 ramai yang dtg nanti! tempat reunion tu kat Taman Tasik Cyberjaya je! dkt je pon..Far a tumpang orang! Takut lah mak kawan Fara ...(hak hak!)
ok tapi sebenarnya blog Fara bukan nya org dtg nk bca pasal diary Fara pon..rasa nya diorang yang datang ni untuk tutorial,tempah ngan tengok2 je nak cari idea buat blog!(hak hak fara selalu cam tu) ok lah! nk tunggu Anna (kawan Fara) die amek Fara!bye! assalamualaikum! >.< 
happy & ceria selalu! C=

FARANYM | HYOUKURONA 2017