ice\FIRE
Unsupportive
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Tuesday, 28 March 2017 @2:56 am 3 comments
Dear syara...
Assalamualaikum
Ohayou...

I just got some free time. Sebenarnya terjaga dari tidur but tak boleh tidur... So tak tau nak buat apa. I suppose to sleep sbb esok full time keje dr pg sampai malam. Kira OT la oho!
Sambung balik...
Fara bukak la CBOX...
Then i got surat cinta from syara

Fara sebenarnya nak comment tu but bila dah type I realized that panjang sangat mengalahkan post pulak. So i decided to post this entry...(on the phone)..

AMGgggg im crying af dearrrr soooooooo touched with ur words.. Im sorry im bz and tak on apa2 social media. Thanks for admiring me (and misaki -senpai) ! 😭😭😭 You can contact me every time U want if u wanna exchane phone number or something like that. Yeah i dun care abt status i just love making friends( Otaku esp.) And yeah people always said Fara x nampak langsung cam 18. Family pun ckp gitu. Fara x lawa mana pun. Gambar2 kat tenet tu uh.. Well cam na ya nk cakap... Boku wa tada futsuu no hito dayou! (Im just a normal person) syara pun mesti kawaii an? ive no specialities and still learning. Hehe so why not U be better? U also can ma. Yg coding blah kiri tu i took a month nk study codes tu. Yea susah but worth it I think. Glad u like it. InshaAllah ada free nnt Fara buat tutorial sbb stakat ni yg pop up tu fara study ada brapa jenis..

For misaki-senpai, tak kisah la misaki-senpai...
Yeah Fara ngaku yang dulu, asalnya blog Fara ni slice of life, doodles and boboiboy only but anime is pulling me haha so nk wat cam mana da minat anime dr darjah 5..ohoo im planning nk ke situ balik after I masuk U nnt. Actually everything inspire from shiro-senpa tachi. There are soooooo many otaku blogger ive met. Coduing master la..and that twin blogs, we are looked-like ah dulu an misaki-senpai dgn shiro. Makin besar masing2 bz...Fara pun baru faham erti hidup lps habis skolah. 😌

Welp syara, keep it up! Kimi...gambate iru kara na~! Wasurenai kara, senpai-tachi wa zutto kimi soba ni iru. We, otaku are always connected ohoo (for me la)

Akhir kata:-
I love you kouhai-chi 😘💕U r so kind u know. I know u have talents yg tak kluarkan lagi. Kimi no Inoryoku ga boku mieruu 🌚👍✨

I always support you! Goo d luck in ur laifuu and SPM next year~!
So its have posted it as a blog entry haha! Seriously im surprised that there are people who really did this.. Hountou ni, soooo appreciate it uhuuu..QuQ
Thank youuuu, doumo arigatou na syara-chi
💞💟

Sore ja,
Assalamualaikum...

Labels: , , ,


FARANYM | HYOUKURONA 2017