Kuroi KENSHIN
KUROI KENSHIN
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Sunday, 13 January 2013 @3:54 pm 0 comments
Luupa -_-"
hai , Assalamaualaikum !*peace upon to you !*

Huhuhu menyedih kan lah hari ni!!!nak tau kenapa?sebab FARA DAH LUPA HARI ANNIVERSARY BLOG FARA !!!
patut nya 7 january 2012 so maksudnya blog Fara dah pun setahun~Amat menyedih kan~
fara ingat kan 27 so cam dlm hati tu kata ' ala , lambat lagi lah 27 ! 'haih tgk balik post masa hari pertama Fara buat blog and terus post 7 januari -_-"

tengok gambar ni ..first post & first day berblog~
hish tu lah ! Apa lah Fara ni..jangan anggap-anggap nanti da salah cam ni! -_-" teruk nya~
lain-lain pulak , Fara dah tak leh edit blg pakai templete designer lah~ sedih~ kene edit pakai kod !
semua tak leh ! kod kod kod..nasib dah biasa ngan kod~
ok lah , nothing to talk~ Bye , Assalamaualaikum~
happy & ceria selalu! *wink wink!

FARANYM | HYOUKURONA 2017