Kuroi KENSHIN
KUROI KENSHIN
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Thursday, 28 March 2013 @10:20 am 0 comments
Bersenam pagi-pagi^^
Bissmillahirrahmanirrahim~
Assalamaualaikum!*peace upon to you~*


Hai,Selamat pagi Khamis semua! pagi-pagi tadi Fara,adik, ngan cousin Fara, Alissya dan Anas pergi jogging :) saja..kan dah lama tak jigging! Seronok sangat tau! kami bergogging dari pukul 7 pagi tad sehingga 8:15 pagi tadi! satu jam 15 minit saja~ mula-mula round satu kampung,lepastu tu pergi jogging sampaii penghujung kampung!Di penghujung tu ada tempat kosong dan boleh nampak jelas sangat sawah padinya! :) Fara ada snap sikit gambar kat situ~ tengok lah!hihih sebenarnya banyak! tap malas nak masukkan banyak-banyak!ok lah~ korang tengok lah gambar- gambar kat sini =D

dari kiri: Anas,Alissya,Ain Fara :)

Just a 'Laddybird' 
snap snap snap~ xD

last capture~ :) 
oklah~ sampai sini saja untuk pagi ni! Fara nak sarapan sekali lagi!(haha sarapan 2 kali?ada ke?) hmm...korang pulak apa cerita tentang cuti sekolah untuk kali ni? Fara duk kampung je sampai ahad ni! ok lah! see you soon,Assalamaualaikum!
happy go lucky~

FARANYM | HYOUKURONA 2017