Kuroi KENSHIN
KUROI KENSHIN
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Sunday, 10 February 2013 @6:19 pm 0 comments
Baru baru baru~
Assalamaualaikum~ *peace upon tu you! *

Hai,Selamat petang semua! Hari ni fara ada lukis banyak sangat doodle..sebenarnya tak ada lah bayak sangat..Doodle budak perempuan kat kelas Fara salah satu nya~! Hahaha mula- mula nk lukis satu kelas skali ngan budak laki tapi susah la nk lukis budak lagi sebab dah biasa lukis perempuan~ xD lawak kan! kadang- kadang Fara pelik jugak walaupon Fara lukis buruk tapi diorang tetap kata cantik! ntah la mungkin diorang puji atau perli~ ape ape je lah! asal kan siap!0k Kalau korang nak tengok, tengok lah kat bawah!

Budak perempuan kelas 2c1 SMK Cyberjaya 2013 :)
Probe and me!! ok ni untuk promo follow twitter Fara!
Fara makan cookies~ yummy~
ok rasanya tu je kot! nnt fara nak ry lukis boboiboy ngan Fang pulak!
 bye, assalamualaikum!
happy & ceria selalu!

Labels:


FARANYM | HYOUKURONA 2017