Kuroi KENSHIN
KUROI KENSHIN
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Saturday, 9 March 2013 @2:58 am 0 comments
Tutorial: letak tulisan dalam video!
Assalamaualaikum *peace upon to you~*

Hari ni Fara nak buat tuto yang diminta oleh kawan Fara iaitu cara nak letak tulisan dalam video!(contoh tengok video di bawah~)


ok caranya:

1.mula-mula upload video kat youtube.

2.pergi sini ->Youtube Editor

3.dah tu,korang drag kan video korang macam gambar kat bawah ni!

lalalaala

2.lepas dah drag,korang ckil icon 'a' kat kat atas video yang korang drag tu!


3.korang tulis kat ruang kosong tu! tgk gambar!


*yang bulat hitam tu penting tau untuk tick!
*oren tu tulisan
*buru muda tu propeties tulisan~
*hijau tu untuk warna tulisan
*merah untuk position tulisan
*banner opacticy tu korang buar 0% je~
 lepas tu tekan save!

4.Dah siap tu dia akan jadi cam ni!(tgk gambar) then tekan publish!(tengok gambar)


dah sia tu kene tunggu beberapa minit~ sabar tau! hihihi Assalamaualikum! bye~
go0d luck~

Labels:


FARANYM | HYOUKURONA 2017