ice\FIRE
Unsupportive
HTTP://FARANYMBOBOIBOY.BLOGSPOT.COM
posted by Fara_nym | Hyoukurona Sunday, 7 May 2017 @3:04 am 12 comments
Review: Koe no Katachi / A Silence Voice (movie)
; (
Assalamualaikum..
ohayou~!

spoilers alert!


READ MORE (メ ̄▽ ̄)︻┳═一

Labels: , , ,

posted by Fara_nym | Hyoukurona Monday, 28 December 2015 @2:35 am 0 comments
AMV + Drama CD K-Project : Fushimi Saruhiko & Yata Misaki
Assalamualaikum...
ohayou~



It isn't really a yaoi things. It just...like I can feel the bond between Fushimi Saruhiko and Yata Misaki . Yeah they are best friends right? Why dont you try to understand them. 

by read thier Manga,Lost Small World ?
or listen to their drama CD ? (makes me cry when I finally understand them)



I dont know how to explain. Just watch it and try to understand ok? 
I get excited when I watch K : Return Of Kings episode 12 because there's a scene of SaruMi.
I hope they will be together ...again.


Labels: , , ,

posted by Fara_nym | Hyoukurona Wednesday, 23 December 2015 @4:22 am 0 comments
Melukis Tengah Malam?
Assalamualaikum..
Ohayou...

shhh....satu rumah dah tido, Fara sorang je tengah jadi burung hantu sekarang ni.
Ehehe.. Hari tu, Fara gi CF, member kakak Fara dia x dapat pegi so dia request Art..dia nak warna sekali. Fara tak reti traditional art yang berkaler punya..leps inking terus warna..habih hancoq-leboq(habis hancur-lebur)


lepas dah fed up tu lukis satu lagi. ahahaaa tapi kali ni tadak kaler..


ok bye nk tido nanti kena marah, Assalamualaikum~

Labels: , ,

posted by Fara_nym | Hyoukurona @1:44 am 2 comments
Comic Fiesta 2015: Day 1
Assalamualaikum...
Konbanwa~


Yo, minna-san! It's have been 2 Days... 
I said I'm gonna post about Comic Fiesta.
Yeah I mentioned a lot lately , CF situ , CF sini . Ok then. This post will.....
Full with PHOTOS!
READ MORE (メ ̄▽ ̄)︻┳═一

Labels: , , , , , ,

posted by Fara_nym | Hyoukurona Monday, 7 December 2015 @3:29 am 1 comments
having fun with my alt 'KAZOKU'
Assalamualaikum...
konbanwa!

So today there are nothing much to post .
Zenbu will be full of image that I hang out with my alt kazoku desu yo!
What is kazoku anyway? It means Family~

these people are majority otaku (of course LEWL) dont even mind that~

ice skate!!!!


i know gambar kabur ~


so, kat situ ada...Amirul, Aiman, Hariz, Afiq, Khairul, Arwiin, 
Amira Jas (ntah ke mana) and of course tudung warna mata slaine troyard, Fara  !




READ MORE (メ ̄▽ ̄)︻┳═一

Labels: , , , , , ,

posted by Fara_nym | Hyoukurona Saturday, 14 March 2015 @4:14 am 6 comments
Remember me?

Assalamualikum...
Ohayou~

hey there. Lama tak nampak. Ceyh dah dekat 2 bulan dok asrama. Hari ni (aka semalam, Jumaat) Fara balik. Sebenarnya Raya cina tu pun Fara balik tapi tak sentuh pun blog ni . Just baca blog orang & approve comment-comment kat blog. Nak tau apa Fara buat?


baca Manga Bleach , dah 4 chapter terlepas. Balik skolah kul 5 tadi terus main osu sampai kul 11 malm (solat la gak). Then chat ngan kawan-kawan kat skolah lama sampai kul 1 pagi. Then stalk lagu-lagu vocaloid kat niconico. Then belek blog ngan twitter + insta jap. Then skang ni dgr lagu sambil dengar lagu kagamine len & rin .

nak tau tak Fara sekarang ni memang nak swearing gila sebab baca bleach punya manga ni. WARGHHHH GERAM TAU TAK!!!! KENAPAAAAAA JADI MACM NIHHH.
is it fine to watch ukitake died this way? NOOUHHH!!!!!!!!!!!!!

and how the hll did aizen..Aizen ..AIZEN! did that?! THAT!!! (anyway I'm so happy because I able to see his HANDSOME FACE xDDDDD)




Keyhhh
Calm down nym. Hoping Shiro-chan will okeyh. Gray-sama and Natsu-nii skali~

Fara rasa design blog ni dah 4 bulan dah. Still soalan yang sama,

'should I change the theme?'

huahaha keyyhhhh tanak jawab pon tak pa. Fara tak paksa. Masa raya cina Fara ada hantar hadiah GA kat pemenang. Then minggu lepas TJTi jadi tuan rumah Science4you 2015.Fara ada amek banyak gambar. Nak letak gambar tu kat sini tapi gambar-gambar tu semua dalam beg. Beg dalam kereta malas pulak nak gi amek  pffttt... esok je lah~

 then peksa pulak hari Rabu ngan Khamis. Sehari 5 paper. ni ujian selaras satu je. Masa firstday tu English , Pen. Agama Islam, Add math , tak ingat then PKEE (pengajian kejuteraan elektrik & elektrik). khamis plak best sikit subjek dia. (lel) BM, Sejarah, MathhhhhHHHHHH, Kimia, Fizik and my fav Subject Engineering Drawing!. Lel. Jangan tanya pasal Add math xP

Tu je kot. Tgh fikir nak letak theme apa plak lepas ni nyehehehe...k then! SOre ja~

Assalamualikum












AND WADDA HAL OF THIS THING!!!!

Labels: ,

posted by Fara_nym | Hyoukurona Sunday, 30 November 2014 @4:22 am 0 comments
mah day without I N T E R N E T~
Assalamualaikum...
Ohayo Gozaimasu!

wahaha I'm crying rn. ...

ok let's start from the beginning .

Last entry Fara dalam blog ni pada 26 Nov iaitu 4 hari yang lepas. Lepas tu, Fara tak on selam 4 hari sebab 2 hari lepas tu ada program. 2 hari lepas tu pulak hantar kakak Fara gi kat UiTM kat Segamat then pergi jenjalan dok homestay tengok abanglong kat UTM skudai , Johor. Fara sebenarnya baru balik nih. Sebab tu post kali ni tengah-tengah pagi. (untuk reader yang tak minat anime sampai sini sahaja post yang anda perlu baca sebab bawah ni memang pasal anime. sekian, terima kasih)

Ok selama 4 hari Fara tak ada internet, Fara baru ada masa nk catch up Bleach punya manga. Fara terlepas 104 chapter. Fara baca start Chapter 500 and sekarang ni dah baca sampai part yang Zaraki kenpachi lawan dengan Unohana Retsu/Yachiru (chapter 527) . 'there is only one 'kenpachi' (the stringest one) n every era' .Yeah that's phrase dah jelas yang ada 2 kenpachi .

Starting from bleach chapter 482 Bleach dah start buat Fara jadi gila sebab keadaan dah semakin bercelaru. Quincy nak lancarkan perang kat seireitei and segala-galanya macam waargghh!!!!!!! gila dahh gila dahhh. Why Kubo whyy!!!! Why you nak matikan Character sampingan yang utama dalam citer nihh.. Nangis Fara dibuatnya bila baca. Sedih tau. Lawak-lawak sikit je. Sikit sangat.SEdihnya sebab orang yang first kena Sasakibe fukutaichou T^T he's dead. Then when the war start tak silap my fav character , Kira . Then er....I forgot tapi tak silap lah semua arancar termaasuk my fav arancar , Haribel . Jangan terkejut Fara suka Harible! (bukan sebab dia sexy tapi sebab suka cara dia lawan, cara dia cakap everything about her lah Fara suka), Then makin ramai Byakuya, Renji , Rukia and the last one before the war berhenti sekejap ...

YAMAMOTO SOUTAICHOU IS DEAD.

then now every one yang injured transferred pergi ikut 'zero division'  untuk healing process meanwhile kat seireitei tengah huru hara sikit dengan order from late soutaichou. I did know yang Kyoraku akan jadi the next soutaichou and they only need a 'Kenpachi' to protect seireitei. The two of 'em MUST fight until one of 'em die. Unohana let Zaraki kill her. Zaraki doesn't want and never ever want unohana to be dead. (oh yeah if you ask Unohana is the 1st Kenpachi in soul society)


That's a sad scene and I did cry. Yeah I admit it. Zaraki finally can reach his zanpakutou voice.

Ok this night  Fara memang nak habiskan manga Bleach sebab nak selaras dengan Detective Conan yang selalu up-to-date lah Fara baca. Hahah actually I did know that my shiro-chan also positively dead. that's another reason Fara nak catch up manga Bleach.

ok that's all fer this murnin'.
oyasuminasai minna,
Assalamualaikum.

Labels: , ,


FARANYM | HYOUKURONA 2017